آرشیو آذر ماه 1401

بازار آنلاین

اسعلام قیمت پکیج، بلوک سیمانی و آجر از سیوان لند

۸ بازديد

سیستم گرمایش خانه‌ها با پکیج

سیستم پکیج به سیستم‌هایی گفته می‌شود که امروزه جایگزین موتورخانه‌ها شده و گرمای موردنیاز و آب گرم مصرفی شما را تامین می‌کنند.  پکیج‌ها به دلیل حذف موتورخانه‌ها سبب شدند تا فضای اختصاص  داده شده به محیط موتورخانه، که معمولا در طبقه همکف و محیط پارکینگ می‌باشد، آزاد و قابل استفاده شود. پکیج‌ها براساس نوع سوخت مصرفی، تعداد مبدل‌ها و همچنین نحوه‌ی عملکرد سیستم احتراق آن‌ها، به انواع گوناگونی دسته بندی می‌شوند.  انواع پکیج‌ها براساس نوع سوخت مصرفی عبارتند از: پکیج گازسوز، گازوئیلی، دوگانه سوز و برقی. اینکه کدام یک از این پکیج‌ها بهترند را باید ا وجه و موقعیت ساختمان خود مشخص کنید. به عنوان مثال اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که هنوز لوله کشی گاز در آن وجود ندارد، پس نمی‌توانید مدل گازسوز آن را خریداری کنید.  علاوه بر این پکیج‌ها دو دو نوع تک مبدل و دو مبدله نیز وجود دارند. از آنجا که قیمت پکیج تک مبدله کمتر است، پس بهتر است که حتما فیلتر رسوب گیر در ورودی آب سرد این وسیله قرار دهید تا مبدل دستگاه دیرتر رسوب بگیرد.

آجرها، همه کاره در ساختمان سازی

آجرها بلوک‌هایی ساخته شده از  خاک رس پخته شده می‌گویند که با ملات به هم متصل می‌شوند. این مصالح سال‌هاست که در صنعت ساختمان سازی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. یک آجر باکیفیت ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:  داشتن گوشه تیز و ظاهری بدون پریدگی، بافتی بدون چاله و حفره، روی آجر نباید با ناخن خط بیوفتند. ساختمان سازان از این مصالح به دلیل کمتر بودن قیمت آجر نسبت به سایر مصالح، به وفور استفاده می‌کنند.

بلوک‌های سیمانی، مصالحی جهت ساخت سقف‌ها

برای شناخت بلوک‌های سیمانی و کاربرد آن‌ها در سقف‌ها باید دانست که از این مصالح در سقف‌های تیرچه بلوک استفاده می‌کنند. این بلوک‌ها می‌تواند جایگزین مناسبی برای بلوک‌های سفالی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت، باشند. بلو‌ک‌های سیمانی سنگین به همراه شن و ماسه در اجرای سقف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مقابل، بلوک‌های سیمانی سبک، با بهره گیری از سیمان و پوکه معدنی استفاده می‌شوند. علاوه بر این از بلوک‌های سیمانی در اجرای دیوارها نیز استفاده می‌کنند. بهتر است بدانید که قیمت بلوک سیمانی بسته به نوع آن، متفاوت خواهد بود.

 

یکی از نکات مهم در ساختمان سازی، کیفیت و مرغوبیت مصالح به کار رفته در آن است. در واقع هر ساختمان ساز یا پیمان کاری در زمان انتخاب مصالح، سعی می‌کند که از بهترین نوع آن بهره بگیرد. سیوان لند این دغدغه را حل کرده و شما می‌توانید با خیالی آسوده محصولات موردنیاز خود را خریداری کنید.

سیوان لند یکی از بزرگترین پلتفرم‌های ارائه دهنده‌ی انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی می‌باشد که خرید از آن بسیار آسان است و شما در کمترین زمان می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در محل موردنظر، تحویل بگیرید.

مصالحی پرکاربرد با قیمتی باورنکردنی! با سیوان لند

۹ بازديد

به نقل از:
https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1295932-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D9%84%D8%AD%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%84%D9%86%D8%AF
مصالحی پرکاربرد با قیمتی باورنکردنی! با سیوان لند

شاید برایتان غیر قابل باور باشد که از ارزان قیمتی برخی مصالح ساختمانی بشنوید اما باید بگوییم که این می‌تواند واقعی باشد. برخی از این مصالح با این که طرفداران زیادی دارند و از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای نیز برخوردارند، قیمت مناسب و کمی دارند که یکی از دلایل محبوبیت آن‌ها شاید همین باشد. با ما باشید تا به بررسی این مصالح بپردازیم.

شن و ماسه

این مصالح در دو نوع طبیعی و مصنوعی موجود هستند که نوع طبیعی آن همانطور که از نامش مشخص است به صورت طبیعی یافت می‌شوند اما نوع مصنوعی شن و ماسه را در کارخانه‌ها تولید می‌کنند. جهت استعلام قیمت شن و ماسه می‌توانید به سیوان لند بزرگ ترین بازار آنلاین صنعت ساختمان مراجعه و پس از خرید آنلاین محصول خود، آن را در محل پروژه تحویل بگیرید.

 

شن و ماسه طبیعی

این نوع شن و ماسه را از طبیعت استخراج می‌کنند که نسبت میزان شن و ماسه در مکان‌های مختلف متفاوت است. همچنین این مصالح در رنگ‌های مختلفی از جمله: سفید، سبز و سیاه یافت می‌شوند. می‌توان این سنگدانه ها را به‌وسیله عوامل طبیعی مثل باد،آب و دما بدست آورد به این شکل که در نتیجه خرد شدن سنگ هایی که در طبیعت موجود می‌باشند بدست می آیند و با ذخیره شدن در بستر سواحل  رودخانه ها و بیابان ها میتوان از آن ها استفاده کرد.

شن و ماسه مصنوعی

شن و ماسه مصنوعی را برخلاف نوع طبیعی آن که در طبیعت یافت می‌شود، در صنعت تولید می‌کنند. و به طور معمول بعد از خرد کردن سنگ های گرانیت یا بازالت بدست می آید که بعد از گذراندن مراحل خرد کردن که شامل سه مرحله میشود تولید میشوند. از این شن و ماسه ها میتوان به عنوان یک جایگزین مناسب برای شن و ماسه های رودخانه‌ای استفاده کرد.این شن و ماسه ها را در کارخانه های تولید شن و ماسه و به‌ وسیله دستگاه های مختلفی که مسئول شکستن سنگ های بزرگ اند و به سنگ شکن معروف هستند تولید می شوند.

دسته بندی شن و ماسه براساس چگالی

  • سنگین دانه
  • سبک دانه
  • وزن معمولی

ایزوگام‌ها، عایق‌هایی پرکاربرد

ایزوگام ها عایق‌های رطوبتی هستند که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده اند. این پوشش‌های مقاوم را با استفاده از گرما و حرارت روی بستر بام‌ها و دیگر مکان‌های موردنظر اجرا و نصب می‌کنند. ایزوگام‌ها جهت عایق‌سازی سطوح مختلف از جمله دیوارها، بام و کف ساختمان‌ها و همچنین عایق کردن پی‌ها کاربرد دارد. ایزوگام‌ها دارای ویژگی‌های خوبی از جمله: نصب آسان، قیمت مناسب و عمر بالا هستند. این محصولات به صورت رول‌های به هم پیچیده در بازار عرضه می‌شوند.

           

قیمت روز ایزوگام

هر کاربری قبل از خرید محصول مورد نظر خود ابتدا کمی درمورد آن تحقیق کرده و از شاخصه‌های محصولی که قرار است خریداری کند، آگاهی پیدا می‌کند. یکی از این شاخصه‌ها، قیمت آن محصول است که قیمت مصالح ساختمانی با توجه به پیشرفت روز افزون این صنعت، روز به روز درحال تغییر است و کاربرد به دنبال قیمت به روز آن محصول است. سیوان لند با قرار دادن قیمت به روز محصولات خود از جمله ایزوگام، تلاش کرده تا نیازمشتریان را برطرف سازد. شما می‌توانید قیمت ایزوگام را در این سایت، آنلاین مشاهده کنید. عوامل مختلفی در قیمت به روز ایزگام تاثیر دارند که در ادامه به برسی آن‌ها می‌پردازیم.

تعداد لایه‌ها

یکی از عوامل موثر در تغییر قیمت ایزوگام‌ها، تعداد لایه‌هایی است که ایزوگام‌ها در آن نوع تولید شده‌اند. لازم به ذکر است که قیمت ایزوگام‌های دولایه به مراتب بیشتر از ایزوگام‌های تک لایه می‌باشد. دلیل این افزونی قیمت هم، بیشتر بودن مواد اولیه‌ی مصرفی در ساخت این ایزوگام‌ها می‌باشد و از طرف دیگر، وزن بیشتری هم دارند. قیمت انواع ایزوگام‌ها و همچنین قیمت رول 10 متری ایزوگام را می‌توانید در سیوان لند مشاهده کنید.

نوع روکش ایزوگام‌ها

روکش‌های آلومینیومی و طرح‌دار به دلیل استفاده از مواد اولیه‌ی گران‌تر نسبت به ایزوگام‌های ساده، قیمت بیشتری دارند به همین جهت توصیه می‌شود در مکان‌هایی که لزومی به استفاده از روکش‌های آلومینیومی و طرح‌دارنیست مانند: پی ساختمان‌ها یا کف سرویس‌های بهداشتی، از روکش‌های ساده استفاده کنید. ایزوگام طرح دار، در بیشتر موارد جهت زیبا سازی محل اجرا استفاده می‌شود.

متراژ محل نصب

طبیعی است که هرچه وسعت محل اجرای ایزوگام بیشتر باشد، هزینه‌ی کل افزایش می‌یابد اما در متراژهای بزرگ معمولا تخفیف‌های خوبی اعمال می‌شود که به صرفه تر است. به عنوان مثال هزینه‌ی متراژهای کمی مانند 10 متری، تفاوت چندانی با یک متراژ 20 متری ندارند و معمولا متراژهای کوچک هزینه‌ی ثابتی دارند.

5236

افزودنی های بتن، موادی برای بهبود کیفیت ساخت و ساز

افزودنی‌‌های بتن برای بهبود رفتار بتن در شرایط مختلف استفاده می‌شود. مواد افزودنی باعث کاهش هزینه‌های ساخت، اصلاح خصوصیات بتن سخت شده، اطمینان از کیفیت بتن در هنگام اختلاط، حمل و نقل، ریختن و عمل آوری می‌شوند. این افزودنی‌ها به صورت آماده به فروش می‌رسند و به بتن در کارخانه یا محل کارگاه ساختمانی اضافه می‌شوند. از افزودنی های بتنی در مواردی چون نسبت کم آب، افزایش زمان گیرش بتن برای انتقال بتن در مسافت های طولانی استفاده‌ می‌شود. ژل میکروسیلیس یکی ازمواد افزودنی های پرطرفدار درساختمان سازی است.

انواع افزودنی‌های بتن موجود در سیوان لند

شما می‌توانید انواع مختلف افزودنی‌های بتنی را در سیوان لند مشاهده کنید و پس از مقایسه‌ی آن با دیگر بازارهای آنلاین، خریدی با کیفیت را تجربه کنید.

99663                     

افزودنی‌های بتن زودگیرکننده یا تندگیر کننده

یکی دیگر از انواع افزودنی های بتن، افزودنی بتن زودگیر کننده به منظور افزایش سرعت گیرش اولیه بتن مورد استفاده قرار می گیرد. این گروه از افزودنی بتن، سرعت سخت شدگی بتن را سریع تر می‌کند و همینطور به عنوان ضد یخ بتن نیز شناخته می‌شود.

افزودنی های حباب هواساز بتن

کاربرد اصلی این افزودنی حباب هواساز، در بتن  افزایش دوام و بهبود کیفیت در برابر سیکل های ذوب و یخبندان است. این افزودنی که حاصل ابتکار در زمینه تکنولوژی بتن است، با ایجاد میلیون ها حباب در بتن باعث بهبود بخشیدن خواص بتن می شود.

افزودنی های بتن روان کننده آب

این نوع از افزودنی های بتن، به منظور کاهش میزان آب در طرح اختلاط مورد استفاده قرار می‌گیرند. این افزودنی ها که معروف به روان کننده‌ها هم هستند، به سه دسته روان کننده‌ها، فوق روان کننده‌ها و ابر روان کننده‌ها تقسیم می شوند که هر یک به ترتیب، میزان آب اختلاط را تا 10%، 15% و 25% کاهش می دهند. کارایی بتن با افزایش آب به آن تغییر می کند و از آنجایی که با افزایش بیش از اندازه آب در طرح اختلاط بتن، خاصیت هایی چون: مقاومت و دوام بتن کاهش پیدا می‌کند، لازم است از افزودنی‌های بتن کاهنده آب استفاده شود برای حفظ کیفیت و کارایی بتن، همچنین نه تنها این افزودنی باعث افزایش چسبندگی میان بتن و فولاد می‌شود، بلکه مانع از ترک خوردگی، جداشدگی و پدیده خونریزی در بتن می‌شوند.

بهترین افزودنی های بتن را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

ما با توجه به تمام مواردی که موجب می‌شود تا بهترین افزودنی به دست خریداران برسد، اقدام به جذب فروشگاه های معتبر در زمینه فروش افزودنی های باکیفیت کرده ایم، شما می‌توانید با خیال آسوده با بهترین قیمت، افزودنی بتن مورد نیاز خود را از سیوان لند تهیه نمایید. جهت استعلام قیمت افزودنی های بتن به سیوان لند بزرگ ترین بازار آنلاین صنعت ساختمان مراجعه کنید.

فرصت محدود برای پیوستن به جمع فروشندگان سیوان لند!

۱۰ بازديد
سیوان لند بازار آنلاین صنعت ساختمان

سیوان لند یک پلتفرم برای خرید و فروش آنلاین درصنعت ساختمان می‌باشد، که کاربران در آن می‌توانند به راحتی مصالح و محصولات مورد نیاز پروژه‌های ساختمانی خود را مقایسه و خریداری کنند. سیوان لند تلاش کرده که با جمع آوری فروشندگان معتبر در صنعت ساختمان، محصولات با کیفیتی را با قیمتی مناسب در اختیارشما عزیزان بگذارد تا با صرف کمترین وقت بتوانید محصول مورد نظر خود را، به صورت آنلاین خریداری یا به فروش برسانید.

کاربرانی که قصد خرید محصولی را دارند می‌توانند با استفاده از آموزش ثبت خرید که در سایت قرار گرفته، خرید خود را ثبت کنند. پشتیبانی سیوان لند آماده است تا در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل درهنگام خرید یا پس از خرید به شما راهنمایی‌های لازم را انجام دهد.

محصولات سایت سیوان لند در طیف گسترده‌ای هستند از محصولات و مصالح مورد نیاز برای اجرای فونداسیون شروع می‌شود تا مراحل نازک کاری و دکوراسیون داخلی خانه، سیوان لند در تلاش است که دایره محصولات ساختمانی را روزبه‌روز بیشترومتنوع ترکند، تا نیازمشتریان را برطرف کنند. شماهم درصورت داشتن شرایط لازم می‌توانید برای فروش در سیوان لند اقدام کنید.

سیوان لند بازار آنلاین صنعت ساختمان

اگر شما هم در حوزه صنعت ساختمان فعال باشید، قطعا از رکود اقتصادی درصنعت ساختمان درامان نبودید و صدماتی کم یا زیاد را متحمل شده‌اید. سیوان لند با به وجود آوردن پلتفرمی در سطح کشور سعی دارد تا صدمات این رکود را برای از بین ببرد.

کسانی در در زمینه‌ی فروش مصالح ساختمانی فعالیت می‌کنند، ممکن است که در یک برهه‌ی زمانی دچار رکود اقتصادی شوند، که این امر ممکن است در هر زمینه‌ای رخ دهد. اولین دلیل این بحران می‌تواند نداشتن مشتریان هدفمند  و محدود بودن بازار آن‌ها باشد. اما نگران این بحران نباشید، سیوان لند با پیش بینی این بحران را‌ه‌حلی را آماده کرده‌است.

سیوان لند دراولین قدم شما را با روش درست فروش در بازار آنلاین آشنا می‌کند تا بتوانید یک مسیر موفق در حوزه‌ی فروش خود داشته باشید. قدم دوم در سیوان لند پیشی گرفتن ازرقبا است که نتیجه‌ی آن فروش بیشتر محصولات‌تان خواهد بود.

این دو قدم با یک روند بسیار سریع برای زودتر به نتیجه رسیدن شما، پیش می‌رود. همکاری سیوان‌لند در زمینه‌ی فروش با شما فروشندگان عزیز، جهت افزایش فروش محصولات شما درزمان مواجه با این بحران است. این پلتفرم می‌تواند به شما در بزرگ‌تر کردن بازار هدف‌تان از نظر جفرافیایی کمک زیادی کند.

 با پیشرفت روز افزون تکنولوژی‌، موفقیت از آن کسانی است که  خود را با تغییرات تطابق می‌دهند ودر بازارآنلاین فعالیت می‌کنند. رضایت فروشندگانی که از این فرصت محدود استفاده کرده‌اند، به صورت ویدئو در همان قسمت ثبت نام قرارگرفته تا اعتماد شما به سیوان لند و پیشنهادهای کارآمد آن جلب شود.

یکی از دلایل انتخاب سیوان لند برای حل بحران شما این است که این سامانه توسط افرادی طراحی شده که درحیطه‌ی کاری صنعت ساختمان فعالیت داشتند و تمام دغدغه‌های ذهنی شما را درنظر گرفته‌اند. شما می‌توانید با سیوان لند راهکارهایی را که سبب رونق اقتصادی محصولتان می‌شود را یاد گرفته و محصولات خود را برای فروش در این سایت قرار دهید و آنگاه متوجه خواهید شد که سیوان لند چه تاثیری پایا و مثبتی در افزایش فروش شما خواهد گذاشت.

بلوک‌ها، محصولاتی پرکاربرد در سیوان لند

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها در صنعت ساختمان سازی، آشنایی با مصالح مورد استفاده در طول آن پروژه است. یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در اجرای سازه‌ها، بلوک‌ها هستند. بلوک‌ها نقش اصلی را در استحکام هر سازه را ایفا می‌کنند پس باید به کیفیت آن توجه ویژه شود.

مواد اولیه‌ی ساخت این مصالح، اغلب سیمان، ماسه، آب و دیگر سنگ‌دانه‌ها هستند. از بلوک‌ها جهت پر کردن فضای خالی بین تیرچه‌ها استفاده می‌شود. این محصولات انواع مختلفی دارند که بنا به ویژگی‌های منحصر به فرد هرکدام، کاربرد متفاوتی خواهند داشت.

بلوک‌های مصرفی در صنعت ساختمان را می‌توان به دو دسته‌ی کلی: سیمانی و سفالی تقسیم کرد. بلوک‌های سیمانی خود در سه نوع: سبک، نیمه سبک و سنگین تولید می‌شوند. ازدیگرانواع بلوک‌ها می‌توان به: بلوک هبلکس (با نام دیگربلوک (AAC، بلوک لیکا، بلوک لیپر، بلوک پرلکس، بلوک یونولیت وغیره نام برد.

قیمت بلوک هبلکس

بلوک‌ها دراجرای سقف‌ها، دیوارها و ستون، همچنین در برخی موارد در کف‌سازی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، هر بلوک مشخصات مخصوص به خود را دارد و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند.این تفاوت‌ها سبب شده تا قیمت آن‌ها نیز منحصر به فرد باشد.

سیوان لند بزرگ‌ترین مرجع خرید و فروش آنلاین مصالح ساختمانی است که تمام محصولات و انواع بلوک را در خود جای داده و نیاز مشتریان را به طور کامل برطرف می‌کند. شما می‌توانید برای استعلام قیمت بلوک هبلکس وانواع بلوک به این سایت مراجعه کرده و پس از دسترسی به محصول مورد نظر خود، ویژگی‌های آن را درهمان لحظه مشاهده کرده و پس از مقایسه با دیگر محصولات، سفارش خود را ثبت کنید.

با سیوان لند، آجر به آجر خانه‌ت را بساز

آجریکی از مصالح قدیمی است که کاربرد آن در طول چند ده سال گذشته تغییر کرده است، در گذشته از آجر بیشتر برای ساخت دیوارهای ساختمان ساخته میشد اما امروز کاربرد بیشتر آجر درنما، دکوراسیون داخلی، قالب بندی فونداسیون و غیره استفاده می‌شود.

آجرها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها برای کاربردهای متفاوتی، استفاده می شوند.در ادامه به تعدادی از انواع پرکاربرد آجر می‌پردازیم:

قیمت آجر

آجر‌های لعابی

آجر لعابی مقاومت بالایی در برابر رطوبت، فرسایش، هوازدگی، مواد شیمیایی و غیره دارد، این آجربه دلیل مقاومت بالایی که دارد ازآن برای روکش کاری آجر دربرابرعوامل مختلف محافظت می‌کند.

آجرماشینی

آجر‌های ماشینی که سوراخ دار هستند، استفاده از سوراخ دراین آجر‌ها برای پرشدن آن‌ها با ملات است تا استحکام ومقاومت سازه بالا برود. تعداد سوراخ‌های آن‌ها حدودا درنوع‌های مختلف بین ۸ تا ۱۰ است.

آجرماسه آهکی

آجرماسه آهکی اغلب در پی سازی ساختمان کاربرد دارد. ازآنجایی که مقاومت فشاری این آجر بالا است آن را بیشتر در ساخت دیوار‌های حمال و حائل استفاده می‌شود.

آجرنما

همانطورکه ازاسم آن پیدا است، این نوع از آجربرای نما استفاده می‌شود. از ویژگی‌های آجرنما مقاومت بالا در برابرگرما، رطوبت و نفوذ آب اشاره کرد.

آجر نسوز

این آجر به دلیل مزایای زیادی که دارد درساختمان‌های امروز زیاد مورد استفاده قرارمی‌گیرد. این آجریک عایق حرارتی است که علاوه برجلوگیری ازاتلاف انرژی، در برابر گرما و حرارت نیز مقاومت بالایی دارد. برای استعلام آنلاین قیمت آجر می‌توانید به سایت سیوان لند مراجعه کنید.

منبع: www.sivanland.com

معرفی بلوک سبک، سیمان و میلگرد

۹ بازديد

بلوک سبک چیست؟

بلوک‌های سبک  از سیمان، سیلیس، گچ و پودر آلومینیوم و در شرایط اتوکلاو ساخته می‌شوند. این بلوک‌های متخلخل توانسته‌اند به خاطر ویژگی‌های متمایزشان به سرعت جای بلوک‌های قدیمی را بگیرند. از جمله ویژگی‌های بلوک سبک می‌توان به قیمت بسیار مناسب آن‌ها و هم‌چنین خاصیت عایق بودن در برابر گرما و صدا اشاره کرد. بلوک‌های سبک در انواع مختلفی تولید می‌شوند. 

انواع بلوک سبک عبارتند از: بلوک سیمانی سبک لیپر که از گرانول پرلیت صنعتی و پوکه اسکوریا ساخته می‌شود و عموما در دیوارهای محیطی، تیغه‌های داخلی از آن‌ها استفاده می‌شود. بلوک سبک فوم‌دار از بتن کف ساخته می‌شود و معمولا از آن‌ها در ساخت دیوارهای پارتیشن و پرکننده‌های دیوار و سقف استفاده می‌شود. بلوک سبک هبلکس نیز از سیلیس، سیمان، پودر آلومینیوم و آهک ساخته می‌شود و بیشتر در لوله‌کشی‌ها و سیم‌گذاری‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود.

آشنایی با سیمان

سیمان پرمصرف‌ترین ماده در صنعت ساخت و ساز است که به عنوان یک ماده‌ی چسبنده عمل می‌کند. پودر سیمان هنگام ترکیب با آب به شکل خمیر در می‌آید و از این خمیر برای چسباندن مصالح ساختمانی مثل آجر و بلوک استفاده می‌شود. پرکاربردترین نوع سیمان، سیمان پرتلند است که خود انواع مختلفی دارد. مثل سیمان پرتلند معمولی، اصلاح شده، زودگیر، دیرگیر و ضد سولفات.

نوع دیگر دسته‌بندی سیمان دسته‌بندی براساس تیپ است. که سیمان تیپ 1، سیمان تیپ 2، سیمان تیپ 3، سیمان تیپ 4 و سیمان تیپ 5 داریم. علاوه بر آن چند نوع دیگر سیمان وجود دارد که در مقاصد تزئینی کاربرد دارند. مثل سیمان سفید یا سیمان رنگی که با کمی تغییر در ترکیبات سیمان می‌توان آن‌ها را تولید کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت سیمان امروز روی لینک کلیک کنید.

میلگرد در صنعت ساخت و ساز

میلگرد از جمله مصالح فولادی مهم و پر استفاده در ساخت و ساز است که قیمت میلگرد بر هزینه نهایی ساختمان تاثیر دارد. میلگردها در دو نوع کلی ساده و آجدار تولید می‌شوند. که میلگردهای ساده سطح صافی دارند و به آن‌ها میلگرد گرید A1 گفته می‌شود. میلگردهای گرید A2 تا A4 میلگردهای آجدار هستند و نوع آج آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. 

میلگردها هم‌چنین در دو نوع شاخه‌ای و کلاف تولید می‌شوند. هم میلگرد شاخه‌ای و هم میلگرد کلاف را می‌توان به دو نوع ساده و آجدار تولید کرد. میلگردها در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند که پر استفاده‌ترین میلگردها در ایران میلگردهای سایز 14 و 16 هستند. میلگردها بر اساس گرید، سایز و سایر مشخصاتشان کاربردهای مختلفی دارند.

اطلاع از قیمت میلگرد، سیمان و دستگاه تصفیه آب در سیوان لند

۱۰ بازديد

از میلگردها چه می‌دانید؟

از میلگر برای ایجاد مقاومت در بتن استفاده می‌شود؛ در واقع میلگرد به کاهش ضعف مقاومتی بتن در برابر نیروهای کششی و خمشی  کمک می‌کند. مقطع این نوع آهن‌الات در انواع ساده و آجدار در گریدهای متفاوت تولید می‌شوند، که نوع آجدار آن به دلیل داشتن شیار در سطح آن، میزان اصطکاک و در نتیجه مقاومتش در بتن بیشتر می‌شود.  میلگرد یکی از مهم ترین ابزار مورد استفاده در صنایع گوناگون مخصوصا صنعت ساختمان سازی است و به همین دلیل است که اطلاع از قیمت میلگرد، برای پیماننکاران و مدیران صنایع گوناگون بسیار اهمیت دارد. این محصولات در اندازه‌های گوناگونی تولید شده و انواع متفاوتی دارند. این تنوع سبب کاربردهای گوناگون آن شده. مهم ترین نیاز هر پروژه، تشخیص نوع میلگرد و اندازه مناسب آن برای پروژه است. پس از آن نیز براورد قیمت و بودجه‌ی موردنیاز برای خرید میلگرد می‌باشد.

تصفیه آب به منظور حفظ سلامتی بدن

حدود دو سوم بدن ما از آب تشکیل شده و می‌دانید که خوردن آب آلوده می‌تواند سلامت بدن ما را به خطر بیندازد. به همین دلیل امروزه با تصفیه آب از آسیب رسیدن به بدن جلوگیری می‌کنند. به طور کلی فرآیند تصفیه آب به هرگونه اقداماتی جهت حذف آلاینده ها  و آلودگی‌های آب گفته می‌شود که  توسط دستگاه‌های تصفیه آب انجام می‌شود. این دستگاه‌ها دارای فیلترهای مختلفی هستند که هرکدام از آن‌ها قسمتی از آلودگی‌ها را از آب حذف می‌کنند. قیمت دستگاه تصفیه آب به عواملی نظیر: نوع براکت، اندازه، نیازهای پیش تصفیه، میزان تولید آب و نصب آن بستگی دارد.

مصالح استحکام بخش ساختمان

سیمان یکی از مصالح ساخته‌ی دست بشر است که امروزه کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان سازی دارد. از این مصالح به منظور اتصال اجزای مختلف یک سازه همچون: سنگ، آجر، کاشی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. جدا از تمامی این کاربرد ها، سیمان یکی از مواد اصلی سازنده‌ی بتن است که در ساخت سازه‌های مختلف مانند پل‌ها، ساختمان‌ها و ... به کار برده می‌شوند.  سیمان بسته به نوع مواد سازنده‌ی آن، انواع مختلفی دارد که سیمان سفید یکی از این انواع است. این نوع سیمان همچون سیمان پرتلند بوده اما رنگ آن سفید است. به دلیل بالاتر بودن قیمت سیمان سفید نسبت به سیمان پرتلند معمولی، استفاده از آن در ساخت سازه‌های معمولی به صرفه نخواهد بود.

 

یکی از نکاتی که در زمان خرید محصول مورد نظر خود باید در نظر داشته باشید کیفیت آن است. در واقع مصالح ساختمانی باید با بهترین متریال و دستگاه‌ها تولید شدئه باشند تا بازدهی مناسبی داشته باشند. در واقع سیوان لند کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند. میلگردها و سیمان‌های موجود در این سایت با بالاترین کیفیت در دسترس شما قرار دارند و شما می‌توانید در کمترین زمان محصول خود را سفارش دهید. علاوه بر مصالح ساختمانی، دستگاه تصفیه آب نیز از جمله محصولات این سایت هستند که شما می‌توانید جهت مشاهده‌ی آن‌ها به سیوان لند مراجعه کنید.

سیوان لند انواع این محصولات را در انواع مختلف با بالاترین کیفیت ارائه می‌کند که شما می‌توانید با مراجعه به آن، علاوه بر مشاهده‌ی انواع دستگاه تصفیه آب، میلگرد و سیمان از قیمت آن‌ها نیز اطلاع یافته و محصول موردنظر خود را سفارش دهید.

استعلام قیمت و خرید مصالحی همچون بلوک هبلکس، بتن و انواع دیگر بلوک‌ها

۱۱ بازديد

سیوان لند بستری مناسب برای خرید مصالح گوناگون از جمله بلوک هبلکس، بتن و سایر بلوک‌ها می‌باشد و شما می‌توانید در کمترین زمان، محصول موردنظر خود را سفارش و آن را در محل پروژه تحویل بگیرید.
بلوک‌هایی متخلخل با ویژگی‌های منحصر به فرد

بلوک‌های هبلکس با نام  اختصاری بلوک اتوکلاو شده AAC ، نوع جدید و مدرنی از بلوک‌ها هستند که به دلیل ساختار متخلخلی که دارند، وزن کمی داشته و جایگزین مناسب برای سایر مصالح ساخحتمانی هستند.  اگرچه قیمت بلوک هبلکس نسبت به دیگر مصالح مشابه آن بالا است اما خب دیگر ویژگی‌های این بلوک‌ها، هزینه‌ها را کاهش داده و این بالا بودن قیمت را جبران می‌کنند.  بلوک‌های اتوکلاوه شده AAC عایق حرارتی و صوتی هستند که در دیوار ساختمان‌ها به کار می‌روند.

از بتن چه می‌دانید؟

بتن‌ها از جمله متریال پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز هستند که هرجا  استحکام سازه اهمیت داشته باشد، نام بتن می‌درخشد. این متریال از آب، سنگدانه و سیمان پرتلند تشکیل شده که در صورت اختلاط آن‌ها با هم یک ماده‌ی منسجم به نام بتن تولید خواهد شد.  عواملی همچون: قیمت مواد اولیه، هزینه‌ی کنترل کیفیت و آزمایشگاه، هزینه‌ی تولید و مخلوط کردن مواد اولیه، هزینه‌ی حمل و نقل و ... در قیمت بتن تاثیر دارند.

بلوک ها چه مصالحی هستند؟

به جرئت می‌توان گفت که بلوک‌ها مصالحی مقرون به صرفه برای ساختمان سازی می‌باشند. این مصالح از مواد گوناگونی همچون: بتن، سفال، یونولیت و ... تولید می‌شوند که هرکدام بسته به نوع مواد به کار رفته در آن، در بخش خاصی از ساختمان استفاده می‌شوند.  این مواد سبب می‌شوند که وزن نهایی بلوک‌ها با هم تفاوت داشته باشد. به هرحال انواع گوناگون بلوک عبارتند از: بلوک سیمانی، پلی استایرن، سقفی، هبلکس و ... .  مواد تشکیل دهنده در این مصالح یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت بلوک است.  البته باید در زمان خرید بلوک به نوع استفاده‌ای که قرار است از آن بکنید، دقت کنید.

به هر حال در زمان خرید هر نوع مصالحی باید به کیفیت و نوع استفاده‌ی خود از آن محصول توجه کنید.  کیفیت اکثر مصالح ساختمانی به نوع متریال به کار رفته در آن  بستگی دارد و در زمان خرید آن‌ها باید به برندی که این مصالح را تولید کرده دقت کنید. علاوه بر این اگر قصد خرید آنلاین انواع بلوک از جمله بلوک هبلکس و بتن را دارید، باید به معتبر بودن سایتی که از آن خرید می‌کنید اطمینان داشته باشید. سیوان لند خیال شما را از این بابت آسوده می‌کند. به این جهت که شما می‌توانید رضایت مشتریان را در این سایت چک کرده و خریدی مطمئن داشته باشید.

 

از کاربرد شن و ماسه تا خرید ایزوگام | با سیوان لند

۸ بازديد

در بین تمامی مصالح ساختمانی که در طول ساخت و ساز از آن‌ها استفاده می‌شود، شن و ماسه ارزان قیمت ترین نوع آن‌ها است.  این مصالح به لحاظ شکل ظاهری، دانه بندی و ترکیبات شیمیایی به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند که هرکدام کاربرد خاص خود را دارد. شن و ماسه نه تنها در صنعت ساختمان سازی بلکه در صنایع گوناگون دیگر نیز کاربرد دارند، از جمله: تولید شیشه، به عنوان ماده‌ی قالب ریخته گری، زیباسازی محوطه و ... .  در برخی موارد شن و ماسه به صورت مخلوط به فروش می‌رسند و این به نوع استفاده از آن‌ها بستگی دارد. شما می‌توانید شن و ماسه‌ی موردنیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. با مراجعه به سیوان لند از اخرین قیمت شن و ماسه اطلاع یابید.
در گذشته که هنوز ایزوگام پا به عرصه‌ی عایق سازی نگذاشته بود، از قیر به جای آن استفاده می‌کردند که علاوه بر دردسرهایی که به دنبال داشت، خطراتی نیز به همرا داشت. اما با روی کار آمدن این پوشش‌های عایق، کار مردم آسان شد.  این محصولات از الیاف مصنوعی و قیر تولید شده‌اند که براساس معیارهای متفاوتی، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.  این معیارها عبارتند از: ماده‌ی تشکیل دهنده‌ی ایزوگام، تعداد لایه‌ها و جنس روکش ایزوگام‌ها.  البته ایزوگام‌ها چون نقش عایق را ایفا می‌کنند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. پس در زمان خرید ایزوگام بباید به نکاتی که در ادامه می‌گوییم دقت کنید. ایزوگام‌های نامرغوب دارای بوی نامطبوعی هستند، زیرا در ساختار آن به جای استفاده از قیر یا پلیمر مرغوب، از پودرهای معدنی استفاده می‌کنند.  یک ایزوگام مرغوب در صورت کشیده شدن از دو طرف نباید پاره شود یا در صورت تا خورد نباید دچار شکستگی شود.  اما ما به شما پلتفرمی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با خیالی آسوده ایزوگام مورد نظر خود را خریداری کنید. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت ایزوگام به سیوان لند مراجعه و پس از ثبت سفارش، محصول را در محل موردنظر خود تحویل بگیرید.

از سوی دیگر بلوک‌ها جزء اصلی ترین مصالح به کار رفته در ساختمان سازی به شمار می‌روند که در هرجای ساختمان که فکرش را بکنید می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این مصالح قطعات پیش ساخته‌ای از سیمان و دیگر مواد اولیه دهستند که بسته به نوع آن‌ها این متریال تغییر خواهد کرد.  به کارگیری بلوک‌ها به منظور کاهش استفاده از مواد خام در محل پروژه  می‌باشد و سرعت ساخت و ساز را افزایش می‌دهد. تنوع در بلوک‌ها بسیار زیاد است و همین ویژگی سبب کاربرد فراوان آن در ساختمان سازی شده. البته بلوک‌ها با پیشرفت در صنعت ساختمان سازی، خود را ارتقاء داده و برخی از آن‌ها به شکل مدرنی پا به این عرصه گذاشته اند. بلوک‌های هبلکس نمونه‌ای از این بلوک‌های مدرن است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد در موارد مختلف از آن استفاده می‌کنند.  کیفیت بلوک‌های موجود در بازار با هم متفاوت است و همین باعث تفاوت در قیمت بلوک ها شده. باید توجه داشته باشید که کیفیت در این محصولات، در سازه‌ی نهایی تااثیر گذار است و باید در زمان خرید، کیفیت را مدنظر داشته باشید. سیوان لند با تولید بلوک‌های با کیفیت خیال شما را از این بابت آسوده کرده. شما می‌توانید جهت خرید و استعلام قیمت بلوک به سیوان لند مراجعه کنید.

می‌دانید که در حوزه‌ی ساخت و ساز برای بهره‌وری بیشتر باید از مصالح و متریال با کیفیت استفاده کنسد. مهم نیست که این مصالح در کجای ساختمان شما به کار می‌روند اما به هر حال باید با کیفیت باشند. البته درمورد عایق سازی با ایزوگام باید گفت که استفاده از نوع با کیفیت آن سبب جلوگیری از هزینه‌های اضافی در آینده می‌شود. بلوک‌ها نیز چون در استحکام سازه تاثیر گذارند باید کیفیت مناسبی داشته باشند. به هرحال سیوان لند بهترین گزینه برای خرید مصالح با کیفیت است که می‌توانید به آن اعتماد کنید.

سیوان لند همچون دیگر بازارهای آنلاین خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی، ارائه دهنده‌ی انواع این محصولات در هر ساعاتی از شبانه روز  است. شما می‌توانید با مراجعه به این پلتفرم از آخرین قیمت محصول موردنظر خود اطلاع یافته و پس از انتخاب و سفارش، محصول را در محل موردنظر تحویل بگیرید.

بلوک هبلکس راهکاری برای سبک سازی | سیوان لند

۱۱ بازديد

شن و ماسه

شن و ماسه  یکی از مصالح ساختمانی است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ساختمان سازی کابرد‌های زیادی دارد.