کاربرد نیوجرسی بتنی | نیوجرسی بتنی چیست؟

۸ بازديد

کاربرد اصلی نیوجرسی بتنی،  این جداکننده ها برای جدا کردن مسیر های ترافیکی است و در برخی موارد برای جاده ها و مسدود سازی معابر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعات به گونه ای طراحی شده اند که در صورت برخودرو، آسیب کمتری به آنها وارد می‌شود.  همینطور این قطعات مانع عبور خودرو به مسیر روبه رو  و تصادف از روبه رو شوند. البته نیوجرسی ها در جنس های مختلفی تولید می‌شوند:

فوم بتن یا پوکه | سیوان لند

۶ بازديد

فوم بتن یا همان بتن سبک از ترکیب از ترکیب آب، سیمان فوم کف‌زا و ماسه بادی یا ماسه نرم در دستگاه فوم ساز درست می‌شود. یکی از کاربرد های اصلی فوم در ساختمان سازی برای کف سازی و شیب بندی پشت بام در ساختمان است، در گذشته برای کف سازی ساختمان استفاده می‌کردند اما به دلایلی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، اکثر ساختمان سازان ترجیح می‌دهند که از فوم بتن بجای روش سنتی استفاده کنند.

دلایل محبوبیت فوم بتن نسبت به پوکه صنعتی:

  • مقرون به صرفه تر است.
  • حمل و نقل آسان آن.
  • سبک بودن و در نتیجه پایین آوردن وزن کل سازه.
  • سرعت بالا در اجرای پروژه.
  • عایق خوبی برای صدا و حرارت است.
  • حذف ماهیچه کشی و خسارت نزدن به تاسیسات کف

سیوان لند بعنوان پلتفرمی آنلاین در زمینه فروش مصالح ساختمانی که ساختمان سازان می‌توانند در آن تمامی مصالح ساختمانی پایه از جمله بتن، آجر و سیمان را تهیه کنند. یکی از نکته های جالبی که در رابطه با این فروشگاه اینترنتی وجود داره، فروش آنلاین بتن(به معنای واقعی آنلاین) است، فروش بتن به صورت کاملا آنلاین کار بسیار مشکلی است که تقریبا هیچ فروشگاه مصالح ساختمانی تا به حال موفق به این کار نشده است. شما همچنین می‌توانید در سیوان لند بتن و دیگر محصولات مرتبط با بتن مانند دیوار پیش ساخته و افزودنی های بتن را به صورت آنلاین استعلام قیمت بگیرید و خریداری کنید.یکی از افزودنی های بتن که می‌توانید از آن در کف سازی ساختمان استفاده کنید، فوم بتن است. از جمله ویژگی های فوم بتن برای کف سازی ساختمان 1. مقرون به صرفه بودن 2.صرفه جویی در زمان پروژه 3.عایق صدا و صوت بودن هست.

شاید اگر 10 سال پیش به این موضوع فکر می‌کردیم که روزی حتی خریدهای سوپر مارکت‌مان هم اینترنتی خواهد شد تعجب می‌کردیم اما امروز با دیدن اسنپ مارکت و اُکالا دیگر این فکر برامون فکر عجیبی نیست.سیوان لند تصمیم گرفته که با به وجود آوردن بستر خرید آنلاین مصالح ساختمانی، بازار خرید و فروش مصالح ساختمانی را تبدیل به فضایی شفاف کند که خرید کردن در آن مانند سفارش دادن یک محصول از اسنپ مارکت باشد، شاید باورش الان کمی سخت باشد، اگر خاطرات اسنپ و دیجی کالا را در ذهنمان مرور کنیم می‌بینیم که خیلی هم بعید نیست.

اولین مطالب آزمایشی من

۱۱ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۷ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.