از استعلام قیمت آجر در سیوان لند تا ارتفاع برج میلاد و انواع بلوک‌های سبک

۶ بازديد

 

بررسی انواع بلوک سبک

به صراحت می‌توان گفت که بلوک‌های سبک به یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در صنعت ساختمان سازی تبدیل شده است. همانطور که از نام این مصالح مشخص است، وزن ان‌ها بسیار کم است و این موضوع سبب شده تا آن را جایگزین بسیاری از مصالح ساختمانی کنند. بلوک‌های سبک مخلوطی از سیمان، سیلیس، گچ و پودر آلومینیوم هستند که در شرایط خاص و دستگاه‌هایی به نام اتوکلاو تولید می‌شوند. اندازه و ابعاد این بلوک‌ها متفاوت است و شاید دلیل اینکه می‌توان آن را در هر بخشی از ساختمان به کار برد، همین باشد.

آجر و کاربردهای آن

آجرها با ویژگی‌های خاص و متفاوتی دارند، هنوز هم جایگاه خود را در صنعت ساختمان سازی حفظ کرده‌اند. از این مصالح به مقاصد گوناگونی استفاده می‌شود که بسته به نوع و ویژگی‌های آن، قیمت آجر ها نیز با هم متفاوت خواهد بود. درواقع آجرها بلوک‌های ساخته شده از خاک رس هستند که در گذشته به صورت دستی تولید می‌شدند. اما امروزه انواع آجرها را با ماشین آلات و دستگاه‌های پیشرفته‌ای تولید می‌کنند که سبب شده کیفیت این مصالح بالا برود و پرتی کمتری دارشته باشد. آجرها از دیوارچینی تا نمای ساختمان کاربرد دارند و می‌توان با استفاده از آن نماهای زیبایی را روی ساختمان پیاده کرد.

ارتفاع برج میلاد چقدر است؟

برج میلاد به عنوان بلندترین برج مخابراتی چند منظوره در شمال غربی تهران است که ساخت آن از سال 1374 آغاز  شد و حدود 14 سال به طول انجامید. طول برج میلاد که بلندترین برج ایران است حدود 435 متر می‌باشد. این برج از 5 بخش اصلی تشکیل شده است:

  • شالوده
  • ساختمان پای برج ( لابی )
  • بدنه‌ی اصلی برج
  • دکل

ارتفاع برج میلاد کاربردهای گوناگونی اعم از کاربردهای مخابراتی، تلوزیونی و ... دارد. این سازه دارای 12 طبقه می‌باشد که زیربنای آن تقریبا 12 هزیار متر مربع است و قطر آن به بیش از 60 متر می‌رسد.  وزن کل این سازه حدود 2100 تن می‌باشد که علاوه بر 6 آسانسور در بدنه‌ی آن و 2 آسانسور با ظرفیت 10 نفر در این بخش وجود دارد.

از استعلام قیمت سیمان پاکتی تا معرفی شیراز مال در سیوان لند

۶ بازديد

 

شرایط وام مستاجری ۱۴۰۲

وام ودیعه مسکن یا وام مستاجری یکی از تسهیلات دولت برای خانه دار  شدن افراد می‌باشد. اما فرد متقاضی می‌بایست از شرایطی برخوردار باشد. این شرایط به صورت زیر می‌باشد:

  1. متقاضی می‌بایست متاهل بوده و یا سرپرست خانواده باشد.
  2. اجاره نامه‌ای که به دولت ارائه می‌کند بایستی به صورت رسمی تنظیم شده باشد و دارای کد رهگیری باشد.
  3. تاریخ اجاره نامه باید حداکثر تا پایان زمان ثبت نام این وام باشد.

درمورد میزان این وام باید بگوییم که برای هر شهر متفاوت است. به عنوان مثال از آنجایی که قیمت اجاره‌ی خانه در تهران از سایر شهرها بیشتر می‌باشد، پس مبلغ وامی که به مستاجران تهرانی داده می‌شود از مستاجران سایر شهرها بیشتر خواهد بود.

معرفی شیراز مال

مجتمع تجاری شیراز مال به عنوان یک منطقه‌ی گردشگری در شمال شیراز احداث شد که عملیات ساختمانی آن روی زمینی به مساحت ۴۰۰۰۰ متر مربع در کیلومتر ۳ بزرگراه اصلی شیراز آغاز گردیده. این برج ازقسمت‌های مختلفی تشکیل شده که می‌توان به واحدهای تجاری، هایپر مارکت، گیم نت حرفه‌ای، رستوران و فست فود، سالن‌های سینما و ... اشاره کرد. پروژه‌ی شیراز مال توانسته با بهره گیری از پرسنل متخصص و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین استاندارد سازی در صنعت ساختمان، با دریافت گواهی ایزو یکی از مجموعه‌های مطرح در شیراز باشد. دسترسی آسان به این مجتمع یکی از بهترین مزایای آن می‌باشد.

قیمت سیمان پاکتی ۵۰ کیلویی امروز

همیشه در زمان خرید سیمان پاکتی معیارهایی را نیاز دارید تا بتوانید هزینه‌ی تهیه‌ی آن را با دیگر موارد موجود در بازار مقایسه کنید. سیمان‌های پاکتی یکی از پرمصرف ترین نوع سیمان‌ها به شمار می‌رود وعواملی همچون وع سیمان و وزن آن می‌تواند در قیمت این سیمان‌ها تاثیر گذار باشد. نحوه نگهداری از سیمان‌های پاکتی با سایر محصولات تقاوت دارد. عمر مفید این نوع سیمان‌ها بسته به میزان رطوبت محیط متفاوت می‌باشد. اما حداکثر زمانی که می‌توانید سیمان پاکتی را نگهداری کنید، ۴۵ روز بعد از تولید آن است اما این زمان برای مناطق خسک به حدود ۹۰ روز هم می‌تواند برسد.

استعلام و خرید باکیفیت ترین مصالح ساختماین از سیوان لند

۷ بازديد

خرید سیمان در کمترین زمان

سیمان یکی از رایج ترین و معمول ترین مصالح ساختمانی است که برای ساخت هر سازه نیاز است. از بتن ریزی فونداسیون گرفته تا اجرای سقف سازه، به این مصالح نیاز دارید. اما چیزی که درمورد این نوع مصالح پودری اهمیت دارد، کیفیت آن است. درصورتی بی کیفیت بودن این محصولات، سازه‌ی شما استحکام کافی را نخواهد داشت و با کوچکترین حوادثی ترک برداشته و تخریب می‌شود. عمده مصرف سیمان در تولید بتن است که در بخش‌های مختلف ساختمان سازی و دیگر صنایع به کار برده می‌شود. اگر می‌خواهید سیمان باکیفیت را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم به سیوان لند سر بزنید. در آن‌جا انواع سیمان با بهترین کیفیت و قیمت را مشاهده خواهید کرد و به راحتی و در کمترین زمان می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

خرید بلوک‌های باکیفیت از سیوان لند

بلوک به قطعاتی گفته می‌شود که معمولا در ساخت دیوارها از آن استفاده می‌شود و عمدتا از سیمان برای تولید و ساخت آن استفاده می‌کنند. بلوک‌ها انواع گوناگونی دارند که هرکدام از آن‌ها با توجه به اندازه، ساختار و نوع متریال به کار رفته در آن، کاربرد متفاوتی خواهد داشت. تفاوت بلوک‌ها با یکدیگر بسیار زیاد و ممکن است این تفاوت‌ها به دلیل ظاهر، نوع کاربری و نوع متریال به کار رفته در آن‌ها باشد. بلوک‌ها کاربرد فراوانی در ساختمان سازی دارند و می‌توان در هر بخش از ساختمان از آن‌ها بهره گرفت. مقرون به صرفه بودن بلوک‌ها و مناسب بودن قیمت بلوک سبب شده تا از دیرباز، استفاده از آن‌ها رایج باشد.

استعلام قیمت بلوک هبلکس از سیوان لند

بلوک هبلکس یکی از مصالح ساختمانی نوینی است که با ویژگی‌های منحصر به فردی، پا به عرصه‌ی ساختمان سازی گذاشت. این بلوک‌ها با وزن کم خود توانستند بار کلی ساختمان را کاهش داده و محبوبیت زیادی بین ساختمان سازان پیدا کنند. به همین دلیل تولید و عرضه‌ی این مصالح در بازار ساختمان بسیار رواج یافته. اگر شما هم به منظور سبک سازی سازه‌ی خود قصد خرید این محصولات را دارید، سیوان لند بهترین مرجع استعلام قیمت بلوک هبلکس می‌باشد که در آن می‌توانید این بلوک‌ها را در اندازه‌های مختلف مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان سفارش دهید.

 

با سیوان لند همه چیز را درمورد وام ودیعه مسکن، کناف کاری سقف و حتی نقشه مترو تهران بدانید

۷ بازديد

آشنایی با خطوط مترو تهران

برای اینکه بدانید مترو تهران چه مسیرهایی را طی می‌کند و در چه موقعیت‌هایی توقف دارد، بهتر است که نقشه مترو تهران را بررسی کرده و یا به همراه خود داشته باشید.  هر فرد برای مدت هرچند کوتاهی هم که شده در تهران زندگی کرده باشد و یا رفت و آمدی داشته، استفاده از مترو را به هر وسیله‌ی حمل و نقلی ترجیح می‌دهد. مترو تهران با 7 خط و 3 انشعاب می‌تواند کمک زیادی به افراد کند.  هر کدام از این خطوط شامل چندین ایستگاه است که می‌تواند اکثر مناطق تهران را پوشش دهد. به عنوان مثال خط 1 مترو تهران ( خط تجریش _ کهریزک )، با 29 ایستگاه شمال تهران را به جنوب آن متصل می‌کند که در واقع طولانی ترین خط مترو تهران نیز به شمار می‌رود.  یکی از خطوط مترو تهران نیز که به تازگی تاسیس شده و دارای 15 ایستگاه می‌باشد، خط 7 مترو تهران ( خط بسیج _ میدان صنعت ) می‌باشد.

چرا افراد سقف ساختمان خود را کناف کاری می‌کنند؟

استفاده از این روش برای اجرای سقف‌ها، دارای مزایایی است که سبب محبوبیت آن شده. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • صفحات کناف وزن کمی داشته و بار زیادی را به ساختمان وارد نمی‌کند.
  • کناف این قابلیت را دارد که آن را بدانید و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض کنید.
  • زمان لازم برای اجرای کناف نسبت به سایر روش‌های اجرای سقف کمتر است.
  • با استفاده از صفحات کناف می‌توانید طرح‌های گوناگونی را ایجاد کرده و حتی در آن از نورپردازی نیز استفاده کنید.
  • کناف‌ها دارای انواع گوناگونی از جمله ضد آب هستند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، در مکان‌های گوناگونی از آن استفاده کنید.
  • صفحات کناف از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند و در برابر عواملی همچون زلله مقاوم هستند.
  • قیمت کناف با توجه به مزایا و کاربردهایی که دارد بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

از وام ودیعه مسکن چه می‌دانید؟

در واقع این وام، تسهیلاتی است که دولت جهت آرامش و رفاه هرچه بیشتر مردم به آن‌ها اعطا می‌کند. اما تمام افراد نمی‌توانند از آن بهره مند شوند. مستاجران همان دسته‌ای هستند که می‌توانند با ثبت نام در سایت مربوطه‌ی این وام، از این تسهیلات استفاده کنند. این افراد باید واجد شرایط گوناگونی باشند که عبارتند از:

  • متقاضی بایستی حتما متاهل باشد.
  • اجاره نامه‌ی ارائه شده از سوی متقاضی بایستی به صورت رسمی تنظیم شده باشد و یا در سامانه‌ی ایران املاک به ثبت رسیده و دارای کد رهگیری باشد.
  • تاریخ اجاره نامه‌ی ارائه شده توسط متقاضی، می‌بایست حداکثر تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.

درمورد ارتفاع برج میلاد، وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ و سیمان در سیوان لند بخوانید

۶ بازديد

 

وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲

وام ودیعه مسکن یکی از تسهیلات دولت جهت آرامش بیشتر مستاجران می‌باشد. این طرح در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته که برای دیافت آن نیاز به ثبت نام در سامانه وام ودیعه مسکن است. جهت ثبت نام بایستی به آدرس tem.mrub.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت آن را به ترتیب طی کنید. برای این کار هیچ نیازی به مراجعه‌ی حضوری نیست. اما قبل از ثبت نام باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  1. متقاضی بایستی حتما متاهل باشد.
  2. اجاره امه‌ی ارائه شده از سوی متقاضی باید به صورت رسمی تنظیم شده باید و یا در سامانه‌ی ایران املاک به ثبت رسیده باشد و دارای کد رهگیری باشد.
  3. تاریخ اجاره نامه‌ی ارائه شده باید حداکثر تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.

کارکرد سیمان

کارکرد این صالح ساختمانی براساس فرآیند هیدراتاسیون است. به این معنا که سیمان در صورت اضافه شدن آب به آن، سفت می‌شود. برخی از مواد موجود در سیمان هیدرولیکی، به دلیل استفاده از آب، واکنش‌هایی را آغاز می‌کند که سبب می‌شود تا این مخلوط با کاهش زمان پخت، خیلی سریع جا بیفتد و سخت شود. ماهیت سیمان سبب شده تا در برابر صدمات ناشی از آب و حملات شیمیایی نفوذ ناپذیر باشد. به همین دلیل است که می‌توان از سیمان برای ساخت سازه‌هایی که در تماس، نزدیک و یا غوطه ور شدن در آب هستند، استفاده کرد.

برج میلاد و ویژگی‌های آن

ارتفاع برج میلاد با ۱۲ طبقه شکل گرفته و ساخت آن ۱۴ سال طول کشید. ارتفاع این برج حدود ۴۳۵ متر است که به نمادی از تهران تبدیل شده و در بیشتر مناطق آن قابل رویت است. ارتفاع بالاترین طبقه‌ی برج میلاد به ۳۱۲ متر و آخرین سقف آن به ۳۱۵ متر می‌رسد. ما بقی ارتفاع برج میلاد به دکل مخابراتی آن که حدود ۱۲۰ متر است اختصاص می‌یابد. ارتفاع این برج کارکردهایی دارد که عبارتند از:

  • ایجاد زیر ساخت‌های مناسب برای سیستم‌های جدید تلوزیونی
  • گسترش و بهینه سازی پوشش شبکه‌های بی‌سیم و پی جو
  • ایجاد و گسترش شبکه‌های دسترسی بدون سیم
  • هواشناسی و کنترل ترافیک
  • ایجاد بی نظیر ترین جاذبه‌های گردشگری با تمامی امکانات