فرصت محدود برای پیوستن به جمع فروشندگان سیوان لند!

۱۱ بازديد
سیوان لند بازار آنلاین صنعت ساختمان

سیوان لند یک پلتفرم برای خرید و فروش آنلاین درصنعت ساختمان می‌باشد، که کاربران در آن می‌توانند به راحتی مصالح و محصولات مورد نیاز پروژه‌های ساختمانی خود را مقایسه و خریداری کنند. سیوان لند تلاش کرده که با جمع آوری فروشندگان معتبر در صنعت ساختمان، محصولات با کیفیتی را با قیمتی مناسب در اختیارشما عزیزان بگذارد تا با صرف کمترین وقت بتوانید محصول مورد نظر خود را، به صورت آنلاین خریداری یا به فروش برسانید.

کاربرانی که قصد خرید محصولی را دارند می‌توانند با استفاده از آموزش ثبت خرید که در سایت قرار گرفته، خرید خود را ثبت کنند. پشتیبانی سیوان لند آماده است تا در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل درهنگام خرید یا پس از خرید به شما راهنمایی‌های لازم را انجام دهد.

محصولات سایت سیوان لند در طیف گسترده‌ای هستند از محصولات و مصالح مورد نیاز برای اجرای فونداسیون شروع می‌شود تا مراحل نازک کاری و دکوراسیون داخلی خانه، سیوان لند در تلاش است که دایره محصولات ساختمانی را روزبه‌روز بیشترومتنوع ترکند، تا نیازمشتریان را برطرف کنند. شماهم درصورت داشتن شرایط لازم می‌توانید برای فروش در سیوان لند اقدام کنید.

سیوان لند بازار آنلاین صنعت ساختمان

اگر شما هم در حوزه صنعت ساختمان فعال باشید، قطعا از رکود اقتصادی درصنعت ساختمان درامان نبودید و صدماتی کم یا زیاد را متحمل شده‌اید. سیوان لند با به وجود آوردن پلتفرمی در سطح کشور سعی دارد تا صدمات این رکود را برای از بین ببرد.

کسانی در در زمینه‌ی فروش مصالح ساختمانی فعالیت می‌کنند، ممکن است که در یک برهه‌ی زمانی دچار رکود اقتصادی شوند، که این امر ممکن است در هر زمینه‌ای رخ دهد. اولین دلیل این بحران می‌تواند نداشتن مشتریان هدفمند  و محدود بودن بازار آن‌ها باشد. اما نگران این بحران نباشید، سیوان لند با پیش بینی این بحران را‌ه‌حلی را آماده کرده‌است.

سیوان لند دراولین قدم شما را با روش درست فروش در بازار آنلاین آشنا می‌کند تا بتوانید یک مسیر موفق در حوزه‌ی فروش خود داشته باشید. قدم دوم در سیوان لند پیشی گرفتن ازرقبا است که نتیجه‌ی آن فروش بیشتر محصولات‌تان خواهد بود.

این دو قدم با یک روند بسیار سریع برای زودتر به نتیجه رسیدن شما، پیش می‌رود. همکاری سیوان‌لند در زمینه‌ی فروش با شما فروشندگان عزیز، جهت افزایش فروش محصولات شما درزمان مواجه با این بحران است. این پلتفرم می‌تواند به شما در بزرگ‌تر کردن بازار هدف‌تان از نظر جفرافیایی کمک زیادی کند.

 با پیشرفت روز افزون تکنولوژی‌، موفقیت از آن کسانی است که  خود را با تغییرات تطابق می‌دهند ودر بازارآنلاین فعالیت می‌کنند. رضایت فروشندگانی که از این فرصت محدود استفاده کرده‌اند، به صورت ویدئو در همان قسمت ثبت نام قرارگرفته تا اعتماد شما به سیوان لند و پیشنهادهای کارآمد آن جلب شود.

یکی از دلایل انتخاب سیوان لند برای حل بحران شما این است که این سامانه توسط افرادی طراحی شده که درحیطه‌ی کاری صنعت ساختمان فعالیت داشتند و تمام دغدغه‌های ذهنی شما را درنظر گرفته‌اند. شما می‌توانید با سیوان لند راهکارهایی را که سبب رونق اقتصادی محصولتان می‌شود را یاد گرفته و محصولات خود را برای فروش در این سایت قرار دهید و آنگاه متوجه خواهید شد که سیوان لند چه تاثیری پایا و مثبتی در افزایش فروش شما خواهد گذاشت.

بلوک‌ها، محصولاتی پرکاربرد در سیوان لند

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها در صنعت ساختمان سازی، آشنایی با مصالح مورد استفاده در طول آن پروژه است. یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در اجرای سازه‌ها، بلوک‌ها هستند. بلوک‌ها نقش اصلی را در استحکام هر سازه را ایفا می‌کنند پس باید به کیفیت آن توجه ویژه شود.

مواد اولیه‌ی ساخت این مصالح، اغلب سیمان، ماسه، آب و دیگر سنگ‌دانه‌ها هستند. از بلوک‌ها جهت پر کردن فضای خالی بین تیرچه‌ها استفاده می‌شود. این محصولات انواع مختلفی دارند که بنا به ویژگی‌های منحصر به فرد هرکدام، کاربرد متفاوتی خواهند داشت.

بلوک‌های مصرفی در صنعت ساختمان را می‌توان به دو دسته‌ی کلی: سیمانی و سفالی تقسیم کرد. بلوک‌های سیمانی خود در سه نوع: سبک، نیمه سبک و سنگین تولید می‌شوند. ازدیگرانواع بلوک‌ها می‌توان به: بلوک هبلکس (با نام دیگربلوک (AAC، بلوک لیکا، بلوک لیپر، بلوک پرلکس، بلوک یونولیت وغیره نام برد.

قیمت بلوک هبلکس

بلوک‌ها دراجرای سقف‌ها، دیوارها و ستون، همچنین در برخی موارد در کف‌سازی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، هر بلوک مشخصات مخصوص به خود را دارد و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند.این تفاوت‌ها سبب شده تا قیمت آن‌ها نیز منحصر به فرد باشد.

سیوان لند بزرگ‌ترین مرجع خرید و فروش آنلاین مصالح ساختمانی است که تمام محصولات و انواع بلوک را در خود جای داده و نیاز مشتریان را به طور کامل برطرف می‌کند. شما می‌توانید برای استعلام قیمت بلوک هبلکس وانواع بلوک به این سایت مراجعه کرده و پس از دسترسی به محصول مورد نظر خود، ویژگی‌های آن را درهمان لحظه مشاهده کرده و پس از مقایسه با دیگر محصولات، سفارش خود را ثبت کنید.

با سیوان لند، آجر به آجر خانه‌ت را بساز

آجریکی از مصالح قدیمی است که کاربرد آن در طول چند ده سال گذشته تغییر کرده است، در گذشته از آجر بیشتر برای ساخت دیوارهای ساختمان ساخته میشد اما امروز کاربرد بیشتر آجر درنما، دکوراسیون داخلی، قالب بندی فونداسیون و غیره استفاده می‌شود.

آجرها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها برای کاربردهای متفاوتی، استفاده می شوند.در ادامه به تعدادی از انواع پرکاربرد آجر می‌پردازیم:

قیمت آجر

آجر‌های لعابی

آجر لعابی مقاومت بالایی در برابر رطوبت، فرسایش، هوازدگی، مواد شیمیایی و غیره دارد، این آجربه دلیل مقاومت بالایی که دارد ازآن برای روکش کاری آجر دربرابرعوامل مختلف محافظت می‌کند.

آجرماشینی

آجر‌های ماشینی که سوراخ دار هستند، استفاده از سوراخ دراین آجر‌ها برای پرشدن آن‌ها با ملات است تا استحکام ومقاومت سازه بالا برود. تعداد سوراخ‌های آن‌ها حدودا درنوع‌های مختلف بین ۸ تا ۱۰ است.

آجرماسه آهکی

آجرماسه آهکی اغلب در پی سازی ساختمان کاربرد دارد. ازآنجایی که مقاومت فشاری این آجر بالا است آن را بیشتر در ساخت دیوار‌های حمال و حائل استفاده می‌شود.

آجرنما

همانطورکه ازاسم آن پیدا است، این نوع از آجربرای نما استفاده می‌شود. از ویژگی‌های آجرنما مقاومت بالا در برابرگرما، رطوبت و نفوذ آب اشاره کرد.

آجر نسوز

این آجر به دلیل مزایای زیادی که دارد درساختمان‌های امروز زیاد مورد استفاده قرارمی‌گیرد. این آجریک عایق حرارتی است که علاوه برجلوگیری ازاتلاف انرژی، در برابر گرما و حرارت نیز مقاومت بالایی دارد. برای استعلام آنلاین قیمت آجر می‌توانید به سایت سیوان لند مراجعه کنید.

منبع: www.sivanland.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.