استعلام قیمت مصالح و تجهیزات ساختمانی از سیوان لند

۷ بازديد

 

اطلاع از قیمت بلوک سیمانی

یکی از مصالحی که باید قیمت آن را در  آغاز پروژه دانید، بلوک‌های سیمانی است. زیرا یک جزء جدا نشدنی از صنعت ساخت و ساز است. قیمت بلوک سیمانی براساس معیارهای مختلفی تغییر می‌کند. یکی از این معیارها قیمت روز سیمان و پوکه‌ی معدنی است که در تولید آن به کار می‌رود. علاوه بر این، هزینه‌ی حمل و نقل این مصالح می‌تواند به صورت غیر مستقیم روی قیمت نهایی آن تاثیر گذار باشد. البته دستگاه‌هایی که این مصالح را تولید می‌کنند نیز بسیار مهم هستند که از چه تکنولوژی استفاده می‌کنند تا این بلوک‌ها را تولید کنند.

قیمت سیمان پاکتی 50 کیلویی امروز تحت تاثیر چه عواملی تغییر می‌کند؟

در زمان خرید سیمان پاکتی نیاز به معیارهایی دارید تا بتوانید هزینه‌ی تهیه‌ی آن را با دیگر موراد مشابه موجود در بازار مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید این محصولات کنید. وزن پاکت سیمان یکی از معیارهای تعیین قیمت این مصالح می‌باشد و می‌تواند در افزایش یا کاهش قیمت آن‌ها تاثیر گذار باشد. بهتر است بدانید که قیمت سیمان فله‌ای و پاکتی خیلی زیاد نیست و این تفاوت جزئی نیز به دلیل بسته بندی و پاکتی است که برای سیمان به کار می‌گیرند.

تعیین قیمت آجر براساس معیارهای آن

آجر با توجه به تنوعی که در نوع خود دارد، قیمت‌های متفاوتی نیز به خود می‌گیرد. ویژگی‌های یک آجر می‌تواند تعیین کننده‌ی قیمت آجر باشد که می‌تواند براساس کاربرد آن نیز مشخص شود. علاوه بر این‌ها، اندازه‌ی آجر نیز می‌تواند قیمت این مصالح را تحت تاثیر قرار دهد. البته در زمان خرید آجر نباید تنها به قیمت آن توجه کنید. در واقع فاکتورهای مهم تری در زمان خرید وجود دارند که باید بیشتر توجه خود را به آن‌ها قرار دهید. یکی از فاکتورهایی که باید حتما به آن توجه کنید، ظاهر آجر است. این مورد می‌تواند کیفیت آجر را نشان دهد. یک آجر استاندارد هیچ گونه خمیدگی در ظاهر خود ندارد و باید عاری از هرگونه تاب باشد و طول و عرض آن نیز دارای اندازه‌ی استاندارد باشد.

معیارهای ریز و درشتی هستند که می‌توانند در قیمت انواع مصالح تاثیر گذار باشند که شاید برخی از آن‌ها حتی به چشم نیایند. اما کیفیت یکی از مهم ترین فاکتورهایی که که ارزش آن را دارد تا قیمت هر محصولی را افزایش دهد. حال با آنلاین شدن خرید محصولات مختلف، چگونه می‌توان کیفیت یک محصول را سنجید. در سیوان لند شما امکان این را دارید که مصالح و تجهیزات ساختمانی را مورد بررسی قرار دهید و از کیفیت آن‌ها از زبان مشتریانی که از آن محصول استفاده کردند، بشنوید و با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.