استعلام انواع مصالح اعم از بلوک هبلکس و فوم سقفی | سیوان لند

۵ بازديد

 

ویژگی‌های فوم سقفی

یکی از عواملی که می‌تواند در تعیین قیمت فوم سقفی موثر باشد همین ویژگی‌های منحصر به فرد آن است که این محصصولات را به یکی از مصالح پر مصرف تبدیل کرده. حدود ۹۸ رصد از ورن آن‌ها را هوا تشکیل داده و همین امر سبب شده تا وزن بسیار کمی داشته باشند. فوم‌های سقفی بسیار مقرون به صرفه هستند که می‌تواند از هزینه‌های ساخت و ساز کم کند. عایق بودن این محصولات سبب شده تا کاربرد فراوانی داشته باشند. فوم‌‌های سقفی طول عمر بالایی دارند و بسیار با دوام هستند. این مصالح هرگز دچار فرسایش و تخریب نمی‌شوند. علاوه ب این می‌توانید آن‌ها را در هر اندازه‌ای که بخواهید برش دهید.

قیمت مصالح ساختمانی

مصالح ساختمانی تنوع بسیار زیادی دارد که جهت بخش‌های مختلف ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند. هریک از آن‌ها از متریال گوناگونی تولید شده‌اند که وظایف آن‌ها را مشخص می‌کند. برای تولید هریک از آن‌ها به نوع خاصی از متریال نیاز دارید که در نهایت می‌توانند تعیین کننده‌ی قیمت آن محصول باشند. البته نوع کاربرد آن‌ها در بخش‌هایگوناگون ساختمان نیز در قیمت نهایی تاثیر گذارند. به عنوان مثال برخی از مصالح به نگهداری بیشتری احتیاج دارند و همین سبب می‌شود تا قیمت آن از سایر مصالحی که به نگهداری چندانی نیاز ندارند، بیشتر باشد.

محاسبه تعداد بلوک هبلکس مورد نیاز

ابتدا باید سایز بلوک‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید تا پس از آن بتوانید متراژ مورد نیاز خود را تعیین کنید. برای این کار باید مساحت دیواری که قصد اجرای آن را دارید، بدست بیاورید. پس از آن مساحت به دست آمده را به مساحت بلوک‌ها تقسیم کنید تا تعداد مورد نیاز را بدست آورید. یکی از نکاتی که باید در محاسبه‌ی متراژ بلوک‌های مورد نیاز به آن توجه داشته باشید، پرتی این مصالح است. زیرا زمانی که شما پروسه‌ی دیوارچینی را شروع می‌کنید، قطعا بخشی از بلوک‌های هبلکس در اثر جا به جایی، انتقال و ایجاد مسیر تاسیسات آسیب دیده و خارج می٬شود.  البته قیمت بلوک هبلکس در ابعاد مختلف، متفاوت خواهد بود و باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.