با سیوان لند، آگاهانه خرید کنید

۷ بازديد

معرفی انواع قالب بتن

قالب فلزی

این قالب‌ها با وجود استحکام بالا، قیمت مناسبی نیز دارند و دارای یک اندازه‌ی مشخص هستند. ایتفاده از این قالب‌ها بسیار ساده است.

قالب چوبی

این قالب قدیمی ترین نوع آن است که طول عمر کمی دارند. علاوه بر این استفاده از قالب چوبی، قیمت تمام شده پروژه را افزایش می‌دهد.

قالب پلاستیکی

همانطور که از نامشان مشخص است، بدنه‌ی اصلی این قالب‌ها از پلاستیک ساخته شده. این قالب‌ها از جنس پلیمر هستند.

قالب آجری

از این قالب‌ا معمولا برای بتن ریزی جهت اجرای فونداسیون استفاده می‌کنند. برای جلوگیری از میکده شدن آب توسط آجر باید یک لایه ورق نایلونی را قبل از بتن ریزی روی دیوار نصب کنید یا آجرها را به صورت کامل آب پاشی کنید.

قالب فایبر گلاس

این نوع قالب از نسل جدید قالب‌های بتن به شمار می‌رود که برای ساخت قطعات بتنی با شکل‌های پیچیده از آن استفاده می‌شود.

قیمت سیمان در بورس کالا

در این بازار قیمت سیمان ابتدا بر اساس نظر کارشناسان تعیین می‌شود که به قیمت پایه معروف است. پس از اعلام قیمت پایه در بورس کالا، رقابتی بین خریداران و شرکت‌های تولید کننده بر سر خرید براساس عرضه و تقاضا شکل می‌گیرد. این قیمت، همان قیمت واقعی سیمان در بازار است. کارخانه‌های تولید کننده‌ی سیمانف محصولات خود را به صورت مستقیم در بورس کالا عرضه می‌کنند. در این صورت هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند به صورت مستقیم به خرید اسن کالا بپردازد که این روش برای هر دو طرف دارای مزیت است.  

کاربرد سیمان سفید

کاربرد اصلی این متریال ساختمانی در نما سازی داخلی و خارجی سازه می‌باشد اما استفاده از این محصول به جای سیمان خاکستری برای تهیه‌ی بتن و ملات ریزی، به دلیل قیمت بالاتر، مقرون به صرفه نخواهد بود. این نوع سیمان به دلیل استفاده‌ی کمتری که نسبت به سیمان پرتلند خاکستری دارد، در حجم کمتری تولید می‌شود. به عبارت دیگر در جایی که به طور همزمان به استحکام و مقاومت سیمان خاکستری و زیبایی بصری مصالح سفید مانند گچ احتیاج دارید، می‌توانید از این محصول استفاده کنید. به طور کلی موارد استفاده از سیمان سفید عبارتند از:

  • نمای ساختمان
  • فضای داخلی ساختمان
  • بند کشی درزهای کاشی و سرامیک

امروزه خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی به صورت آنلاین بسیار رایج شده و تعداد زیادی از افراد برای صرفه جویی در زمان خود به این سمت روی آورده‌اند. سیوان لند یکی از بازارهای آنلاین صنعت ساختمان است که انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، محصول موردنظر خود را انتخاب کرده و پس از ثبت سفارش خود، آن را در در محل پروژه تحویل بگیرید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.