با سیوان لند از آخرین قیمت سیمان و آجر اطلاع یابید | از بلوک سبک چه می‌دانید؟

۷ بازديد

به طور کلی تنها زمانی می‌توانید بازده مناسبی از پروژه‌ی خود به دست آورید که از مصالح مرغوب و با کیفیت استفاده کنید. سیوان لند این تضمین کیفیت را به شما می‌دهد تا با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. شما با سفارش محصول از این سایت، آن را در هرجایی که بخواهید می‌توانید تحویل بگیرید. سیوان لند بازار آنلاین صنعت ساختمان است که تمام تلاش خود را کرده تا دغدغه‌های ساختمان سازان را برطرف سازد. علاوه بر خرید از این سایت، شما می‌توانید محصولات خود را نیز با همکاری سیوان لند به فروش برسانید. اگر قصد خرید یا فروش هرگونه مصالح و تجهیزات ساختمانی را دارید، سیوان لند بهترین گزینه می‌باشد.

قیمت سیمان امروز
و کاربرد آن در صنعت ساختمان سازی

در صنعت ساختمان سازی از انواع سیمان استفاده می‌شود که تفاوت بین آن‌ها در خصوصیات، کاربردها و مواد ترکیبی آن‌ها در طی فرایند تولید این محصول می‌باشد. سیمان از آن دسته مصالح پوششی به شمار می‌رود که بین سنگدانه‌ها و مواد تقویت کننده، پیوند ایجاد می‌کند. سیمان به صورت پاکتی در بازار به فروش می‌رسد و بسته به نوع آن قیمت‌های متفاوتی دارد.

بررسی آجر معمولی و قیمت آن

آجر از دیرباز تا کنون نقش خود را در صنعت ساختمان سازی حفظ کرده و همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته امروزه کمتر از این مصالح برای دیوارچینی استفاده می‌شود و از آن بیشتر در اجرای فونداسیون و دیوارهای باربر استفاده می‌کنند. قیمت آجر معمولی به عوامل گوناگونی بستگی دارد و براساس مواد اولیه‌ی به کار رفته در آن و میزان پخته شدن آن، دارای قیمت‌های متفاوتی خواهند بود.

بلوک سبک و کاربرد آن

در واقع همانطور که از نام بلوک سبک مشخص است، به بلوک‌هایی گفته می‌شود که از نظر وزنی بسیار سبک بوده و وزن کمتری دارند. دلیل این سبکی هم وجود پوکه‌های معدنی و صنعتی در آن است. بلوک‌های سبک انواع گوناگونی دارند که هرکدام از آن‌ها در بخش مختلفی از ساختمان به کار برده می‌شوند. این تفاوت در کاربرد به دلیل ویژگی‌های گوناگونی است که هرکدام از این بلوک‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.