آجر و بتن آماده در سیوان لند

۸ بازديد

آجر

آجر از قدیمی‌ترین مصالح مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز است که همچنان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. آجرها بلوک‌هایی هستند که عمدتا از خاک رس تشکیل شده‌اند و برای ساخت آن‌ها خاک رس با سایر مواد و آب مخلوط شده و به صورت خمیری در می‌آید. سپس این خمیر قالب گیری می‌شود و در مرحله آخر آجر داخل کوره می‌رود تا خشک شود.

 عمده استفاده‌ای که از آجرها می‌شود برای ساخت انواع دیوارها، اجرای نما، کف و سقف است. از همین رو نیز در گذر زمان انواع مختلفی از آجرها به وجود آمده که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و از آن‌ةا در مکان‌های مختلف و به مقاصد متفاوت استفاده می‌شود. قیمت آجر از جمله موارد تاثیرگذار در قیمت کل سازه است و در محاسبات متره و برآورد بعد از مشخص شدن تعداد آجر مورد نیاز سازه می‌توان هزینه‌ی آن‌ها را نیز حساب کرد.

بتن آماده

بتن محصولی متشکل از سیمان، سنگدانه و آب است و به عنوان یکی از پر استفاده‌ترین مصالح در صنایع ساخت و ساز شناخته می‌شود. این مصالح کاربردهای گوناگونی دارد و می‌توان حتی با اضافه کردن یک سری افزودنی‌ها، ویژگی‌های خاصی در آن به وجود آورد. بتن‌ها معمولا به صورت پودر و در گونی تولید می‌شوند که سپس در محل پروژه در ماشین‌های مخصوص با آب مخلوط شده و ترکیب بتن را تشکیل می‌دهند.

اما نوع دیگری از بتن وجود دارد که به آن بتن آماده می‌گویند. این بتن‌ها برخلاف دسته‌ای که معرفی کردیم و به صورت پودر بودند، به صورت مخلوط آماده‌ی بتن از کارخانه خریداری و از آن‌جا با میکسر به محل پروژه منتقل می‌شوند. به این ترتیب بعد از خرید بتن،  دیگر نیازی به مخلوط کردن آن نیست و آماده‌ی استفاده است. قیمت بتن آماده را می‌توانید در سیوان لند مشاهده کنید.

سیوان لند

سیوان لند بازار آنلاین صنعت ساختمان است. در سیوان لند می‌توان تمام تجهیزات و مصالح ساختمانی مورد نیاز را به صورت عمده و خرده خرید فروش کرد. این وب سایت همانند دیگر بازارهای آنلاینی مثل ترب و دیجیکالا هم برای خریداران است و هم برای فروشندگان. به این ترتیب که فروشندگان مختلف می‌توانند برای خود پنلی داشته باشند و در کنار دیگر همکاران خود، مصالح و تجهیزات ساختمانیشان را در سایت به فروش برسانند.

از طریق سیوان لند می‌توان انواع مصالح ساختمانی، تاسیسات، دکوراسیون، ابزار و یراق، درب و پنجره، آهن آلات، شیرآلات و تجهیزات بهداشتی و آسانسور و پله برقی را خرید و فروش کرد. شما می‌توانید قیمت تمامی اقلام ساختمانی خود را از سیوان لند مشاهده کنید و برای خرید آن‌ها از طریق ثبت سفارش آنلاین اقدام کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.