اطلاعاتی درمورد آجر سفال، بلوک هبلکس و ایزوگام | سیوان لند

۹ بازديد

سیوان لند یکی از بزرگترین فروشگاه‌های خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی می‌باشد که شما می‌توانید انواع مصالح مانند آجر سفال، بلوک هبلکس و عایق‌هایی همچون ایزوگام را در آن بیابید و آن‌ها را با بهترین کیفیت و قیمت از آن خریداری کنید. علاوه بر این، محصول خریداری شده در هرجایی که شما بخواهید تحویل داده می‌شود. جهت استعلام قیمت انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی به سیوان لند مراجعه کنید.
آجر سفال چیست؟

آجر سفال با نام‌های دیگری همچون تیغه سفالی یا بلوک سفالی نیز شناخته می‌شود. این آجرها، دارای سوراخ‌های افقی در سطح خود هستند که قیمت آجر سفال براساس کیفیت و ابعاد آن تعیین می‌شود. از این مصالح برای ساخت تیغه‌های ساختمان استفاده می‌شود و در مقایسه با آجر لفتون، مقاومت فشاری بالایی ندارد. این آجرها به دو صورت پرسی و اکسترودی تولید می‌شوند. نوع پرسی آن از فشردن خاک رس درون قالب به دست می‌آیند که چهار طرف آن نما داشته و نیازی به اندود ندارد. اما بیشتر آجرها به روش اکسترودی تولید می‌شوند و از لحاظ قیمت به صرفه تر هستند.

بلوک هبلکس و نحوه‌ی استفاده از آن

یکی از ویژگی‌های بلوک هبلکس، استفاده‌ی آسان و راحت از آن‌ها است که در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی بسیار راحت تر است. قبل از هرچیزی باید ابتدا این مصالح را خیس کنید تا خاصیت عایق بودن آن افزایش یابد. در مرحله‌ی بعد باید این بلوک‌ها را به اندازه‌ی دلخواه برش دهید و آن‌ها را با ملات مخصوص یا چسب هبلکس آن‌ها را اجرا کرد.  علاوه بر این قیمت بلوک هبلکس نیز نسبت به سایر مصالح ساختمانی مقرون به صرفه تر است.

ایزوگام‌ها چگونه ساخته می‌شوند؟

در مرحله‌ی اول مواد اولیه تولید ایزوگام با حضور کارشناس با مقادیر خاص وارد دستگاه شده و ضخامت لایه توسط مجرای خروجی تعبیه شده در بالای تشتکقیر تنظیم می‌شود. در مرحله‌ی بعد ورق آلومینیومبه لایه آغشته به مواد چسبیده و وارد حوض آب می‌شود. این لایه پس از عبور از غلطک‌ها سرد می‌شوند و در مرحله‌ی بعد پلاستیک پشته لایه به آن اضافه می‌گردد و لایه‌ی ایزوگام ئارد آسانسور ذخیره سازی می‌شود. در مرحله‌ی آخر ایزوگام را خشک کرده و آن‌ها به صورت رول‌های 10 متری برش می‌دهند. قیمت ایزوگام نیز بسته به اندازه‌ی برش آن و وزن آن تعیین می‌شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.