کاربرد نیوجرسی بتنی | نیوجرسی بتنی چیست؟

۹ بازديد

کاربرد اصلی نیوجرسی بتنی،  این جداکننده ها برای جدا کردن مسیر های ترافیکی است و در برخی موارد برای جاده ها و مسدود سازی معابر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعات به گونه ای طراحی شده اند که در صورت برخودرو، آسیب کمتری به آنها وارد می‌شود.  همینطور این قطعات مانع عبور خودرو به مسیر روبه رو  و تصادف از روبه رو شوند. البته نیوجرسی ها در جنس های مختلفی تولید می‌شوند:

1.نیوجرسی بتنی، این نوع نیوجرسی معمولا برای جدا کردن جاده ها استفاده می‌شود و همچنین بخاطر سختی آن در جا به جایی معمولا برای  مصارف طولانی مدت از آن استفاده می‌شود.

2.نیوجرسی پلاستیکی،  این نوع نیوجرسی ها به علت حمل و نقل راحت آن معمولا برای مصارف کوتاه مدت استفاده می‌شوند بعنوان  مثال برای انتقال مسیر ترافیک .

2.نیوجرسی پلاستیکی؛ این نوع نیوجرسی ها معمولا برای مصارف .

سیوان لند بعنوان یک مارکت پلیس قصد دارد که تبدیل به یک دیجی کالا در حوزه صنعت ساختمان شود، تا همگی بتوانند به راحتی در هر کجا مصالح ساختمانی  مورد نیاز خود را  با کمترین دردسر قیمت بگیرند، مقایسه کنند و بخرند. دسته بندی محصولات سیوان لند شامل بتن و افزودنی های آن،  سیمان، گچ، بلوک، آجر و... می‌باشد و این دسته بندی روز به روز در حال افزایش می‌باشد.

زمانی که اسم بتن رو میشنویم شاید اولین کاربردی که از آن تو ذهنمون بیاد، ساختمان سازی هست. البته که یکی از مهم ترین و متداول ترین کاربردهاش هم هست؛ اما از زمان اختراع تا به حال محصولات جانبی زیادی رو به وسیله آن ساخته اند، مانند نیوجرسی که  مواد تشکیل دهنده اصلی آن بتن می‌باشد، نیوجرسی بیشتر در  جاده ها، کنترل ترافیک ، جلوگیری از پرت شدن ماشین به پایین دره و...است. این قطعه بتنی از میلگردهایی با مقاومت کششی بالا، افزودنی های مایع و پودری، آب تمیز و عاری از هرگونه آلیاژ  و مواد آلی همچنین قلیایی و اسیدی، سنگدانه های ترکیبی شن و ماسه، سیمان های تیپ یک و دو و مفصل های تعریفی ساخته می‌شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.