اطلاعاتی درمورد قیمت مصالح مانند ماسه شسته، میلگرد 16 و سیمان پاکتی

۷ بازديد

سیمان پاکتی و نگهداری از آن

همانطور که می‌دانید یکی از پرکاربردترین مصالح در ساختمان سازی، سیمان است که به دو صورت فله‌ای و پاکتی در بازار عرضه می‌شوند. اگر بخواهیم قیمت سیمان پاکتی را با فله‌ای مقایسه کنیم باید بگوییم که هزینه‌ی خرید سیمان به صورت فله‌ای کمتر خواهد شد و مقرون به صرفه تر است. این مصالح به یک شرایط خاصی برای نگهداری نیاز دارند و نمی‌توان هر طور که خواست آن را نگهداری کرد.


مصالح و صنعت ساختمان سازی

شناخت مصالح ساختمانی برای افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بسیار لازم و ضروری است. زیرا این شناخت، به انتخاب دقیق شما کمک خواهد کرد و سازه‌ی ساخته شده با این مصالح مرغوب، بسیار با کیفیت و با دوام خواهد بود. به طور کلی مصالح ساختمانی به موادی گفته می‌شود که در صنعت ساختمان سازی از آن‌ها استفاده می‌کنند. سنگ، بتن، آجر، سیمان، مقاطع فولادی مانند میلگرد و ماسه از مصالح پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی می‌باشند که می‌توانید در هر پروژه‌ای از آن‌ها استفاده کنید. قیمت مصالح بسته به نوع مواد اولیه و ددیگر عوامل، مدام در حال نوسان است و نمی‌توان مقدار معینی برای آن در نظر گرفت.

ماسه شسته و کاربرد آن

ماسه در حالت طبیعی دارای مقدای خاک در ساختار خود می‌باشد که این خاک می‌تواند هم مزایا و هم معایبی را در استفاده از آن به همراه داشته باشد. یکی از این مزیت‌ها این است که کار کردن با ملات را آسان می‌کند و مقدار آن تا 4 درصد مشکلی ندارد. وجود خاک بیشتر از 4 درصد سبب می‌شود که چسبندگی ملات از بین رفته و ملات مقاوم و خوبی بدست نیاید. ماسه شسته ماسه‌ای است که شسته می‌شود تا این خاک از آن گرفته شود و یا درصد آن کاهش یابد. ملات تولید شده با ماسه شسته، چسبندگی بالایی داشته و در تولید بتن به کار برده می‌شود. همچنین در دوغاب پشت سنگ‌ها و کاشی‌ها نیز از این ماسه استفاده می‌شود. البته باید دقت کنید که نوع مرغوب و باکیفیت این مصالح را خریداری کنید. قیمت ماسه شسته بی کیفیت پایین است و به راحتی می‌توانید آن را تشخیص دهید.

معرفی میلگرد 16

این نوع میلگرد در دسته‌ی میلگردهای آجدار  قرار می‌گیرد و از شمش و بیلت‌های فولاد ساخته شده است. این محصول به عنوان یک مقطع فولادی در دسازه‌های بتن مسلح و بنایی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بتن یا سازه را در حالت فشرده نگه دارد.  قیمت میلگرد 16 نیز مانند سایر مصالح ساختمانی، نوسانات زیادی دارد. وزن و کیفیت این محصولات در زمان خرید قابل اهمیت است.

 

سیوان لند بزرگترین فروشگاه اینترنتی خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی می‌باشد که انواع مصالح ساختمانی اعم از ماسه شسته، میلگرد 16 و سیمان پاکتی را در خود جای داده و سعی کرده تا با کیفیت ترین نوع آن‌ها را در اختیار شما قرار  دهد. درصورت نیاز به هریک از مصالح و تجهیزات ساختمانی، می‌توانید به سیوان لند مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.