بررسی قیمت سیمان، بتن آماده و ایزوگام | سیوان لند

۸ بازديد

ایزوگام و نگهداری از آن
قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام
برای این که بتوانید از ایزوگام برای مدت طولانی استفاده کنید باید عواملی که سبب خرابی آن می‌شود را بشناسید. شاید با خود فکر کنید زمانی که نصب ایزوگام را صحیح و طبق استاندارد انجام دادید، دیگر کار تمام است، اما اینگونه نیست و حتی بسیاری از عوامل خرابی ایزوگام، پس از نصب آن بروز می‌دهد و سبب تخریب آن می‌شود. در این صورت با وجود بالا بودن قیمت ایزوگام، شما باید دوباره برای خرید و تعمیر  آن هزینه کنید. بنابراین بهتر است که پس از نصب نیز چند نکته را رعایت کنید تا مانع از خرابی ایزوگام خود شوید.

  1. عدم دقت در ناهمواری‌های سطح پیش از نصب
  2. فشار وسایل سنگین مانند کولر
  3. انداختن یا کشیدن وسایل تیز روی ایزوگام
  4. نشت همیشگی آب کولر و ماندن زیاد آن روی ایزوگام


سیمان و انواع آن

سیمان یکی از انواع مصالح ساختمانی است که به عنوان ماده‌ی چسبنده در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای انواع بسیار متنوعی می‌باشد که در اینجا ما به بررسی سیمان‌های رنگی خواهیم پرداخت. سیمان‌های رنگی در واقع همان سیمان‌های معمولی هستند که در ساخت آن‌ها از 2 تا 15 درصد پودر سنگ‌های رنگی استفاده شده است. جالب است بدانید که در ساخت سیمان‌ها با رنگ روشن، از سیمان سفید و در سیمان‌های رنگ تیره از سیمان خاکستری معمولی استفاده می‌کنند. قیمت سیمان رنگی مانند سایر سیمان‌ها بوده و به برند تولید کننده، مقدار و تعداد سیمان و ... بستگی دارد.

بتن آماده و کاربرد آن

بتن آماده یکی از با ارزش ترین متریال‌های ساختمانی است که در کارخانه‌های سیمان توسط دستگاه‌های پیشرفته‌ای به نام بچینگ، براساس استانداردهای مورد نیاز تولید شده و توسط میکسرها و کامیون‌ها به محل پروژه منتقل می‌شوند. این محصولات با توجه به عیار مختلفی که دارند، در بخش‌های متفاوتی همچون تیر و ستون‌های ساختمان، دیوارهای برشی بتن، کف سازی، سد سازی و ... به کار برده می‌شوند.  براساس میزان درخواست و نیاز شما به این محصولات، قیمت بتن آماده نیز متغییر خواهد بود.

به طور کلی شما پس از ساخت و اجرای هر چیزی باید از آن نگهداری کنید تا نیازی به هزینه‌ی دوباره نداشته باشید. شما می‌توانید این محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت از سیوان لند خریداری کنید. با وجود کیفیت بالای محصولات سیوان لند دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌‌ی دوباره برای خرید این محصولات ندارید و به مدت زیادی می‌توانید ار آن بهره ببرید. با مراجعه به این سایت از قیمت انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی مطلع شوید و آگاهانه خرید کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.