سیوان لند|خرید مصالح ساختمانی

۶ بازديد

آجر سفال

آجر سفال یکی از مصالح ساختمانی‌های مهم در صنعت ساختمان است، خاک رسی و خاک سفال مواد خام اولیه مورد استفاده در ساخت این مصالح ساختمانی هستند و در نتیجه در تعیین قیمت آجر سفال دارند. آجر سفالی بیشتر در ساخت دیوار چینی و دیوار کشی ساختمان استفاده می‌شود. آجر سفال در دسته‌های مختلفی از نظر ساخت، شکل و رنگ تقسیم می شود. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های دیوار چینی با بلوک سفال سبکی وزن نسبت به آجر فشاری است. همچنین از دیگر مزایای این آجر در دسترس بودن آن می‌باشد.
کناف

کناف یکی از مصالح ساختمانی که اغلب کاربرد آن برای ساخت صفحات روکش دار وغالبا گچی است. یکی از دلیل‌های اصلی محبوبیت کناف ظاهر شیک، سرعت نصب و اجرای بالای آن به همراه تنوع طرح بالایی که دارد.  اجرای و نصب کناف در سقف بسیار مقرون به صرف است و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. مزایای این مصالح ساختمانی باعث شده است که خیلی از مخاطبین از این نوع سقف در دکوراسیون مکان‌های مختلف مانند آشپزخانه، اداره‌جات و... استفاده کنند. قیمت کناف یکی از مزایای آن است، به دلیل اینکه بسیار مقرون به صرفه است.

 

بلوک هبلکس

بلوک هبلکس بعنوان یک مصالح جدید ونوآور که در حال حاضر بین ساختمان سازان، معمارات و مهندسین از محبوبیت زیادی برخوردار است. از جمله مزایای بلوک هبلکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وزن بسیار سبک بلوک هبلکس: به ازای هر متر مکعب حدود 550 تا  600 کیلوگرم است.

مقاومت بالا در مقابل دما، حرارت: بلوک هبلکس به دلیل ترکیباتی که دارد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

سرعت بلوک هبلکس: سرعت اجرای پروژه با بلوک هبلکس بسیار بالا است. برای استعلام آنلاین قیمت بلوک هبلکس می‌توانید به سایت سیوان لند مراجعه کنید.

خرید مصالح ساختمانی

شما می‌توانید در سایت سیوان لند به صورت آنلاین خرید مصالح ساختمانی خود را انجام داد و بدون هیچ دردسری مصالح ساختمانی را در پروژه تحویل بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.