از قیمت فوم سقفی تا اطلاعاتی جامع درمورد بلوک سبک | سیوان لند

۸ بازديد

 

بلوک سبک و مزایای استفاده از آن

استفاده از بلوک سبک در ساخت و ساز تا حد زیادی سبب می‌شود تا در هزینه صرفه جویی شده و انرژی و مدت زمان کمتری برای اجرای کار لازم باشد. این مصالح ساختمانی به دلیل بافت هوادهی و وزن کمی که دارند، عایق در برابر سرما و گرما، سرعت نصب و اجرای بالا، هزینه‌ی حمل و نقل پایین و سهولت حمل آن به طور گسترده‌ای در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به کارگیری این  مصالح در ساختمان سازی ، خسارت‌های ناشی از زلزله را کاهش می‌دهند و سازگاری زیادی با محیط زیست دارند.

به طور کلی بلوک سبک و فوم سقفی از جمله مصالح نوینی هستند که امروزه به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که دارند، به وفور در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته کیفیت این مصالح تاثیر زیادی در کیفیت سازه‌ی نهایی خواهند داشت پس سعی کنید که این محصولات را با بهترین کیفیت خریداری کنید. سیوان لند بهترین گزینه برای این خرید است که می‌توانید با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را از آن خریداری کرده و در محل پروژه تحویل بگیرید.

فوم سقفی استاندارد

یک فوم سقفی استاندارد که در تیرچه بلوک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد باید دارای یک سری ویژگی‌های خاص باشد. مانند طول 2 متر، عرض 50 سانتی متر و دانسیته 6.5، 7 و 7.5. اساس کار استفاده از یونولیت سقفی استاندارد و فوم سقفی برای پروژه‌های ساختمان سازی به این صورت است که از هریک از پنل‌ها با توجه به ابعاد و اندازه دیوار یا سقف، در محل مورد نظر قرار داده می‌شوند. پس از تنظیم اسکلت فلزی، باید بین دو پنل را با بتن پر کنید. به این نکته توجه کنید که فوم‌های سقفی به دو صورت استاندارد و غیر استاندارد در بازار موجود هستند. نوع استاندارد آن‌ها از میزان کمتری ناهمگونی برخوردار است و به طبع قیمت آن از قیمت فوم سقفی غیر استاندارد بیشتر خواهد بود. از آنجایی که استفاده از این پنل‌ها سبب می‌شود تا کیفیت بتن ریزی بیشتر شود، پس بهتر است که از نوع استاندارد آن استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.